fredag 27 april 2012

The Climbtastic Three - Trailer!

En liten sneak peak till kommande filmen jag klippper ihop. Trailern nedan är en teaser tänkt att locka fram er nyfikenhet på vad vi gör. Den slutliga produkten kommer garanterat bli mycket mer sevärd, med en mängd coola problem från oss alla tre under boulder-våren som varit. En vår där vi slagit personliga rekord och tagit bouldrandet till nya nivåer. Filmen kommer tyvärr inte att visa något där vi presterar på topp, det vill säga prestationer på vår maxgräns. Det är svårt att filma och att veta när man ska filma, alla som klättrar vet att det ultimata presset och skicket ofta kommer när man minst anar det, något man inte helt lätt bara gör om i ett hafs.


Det är lite med glimten i ögat jag postar den här. Vi har hela tiden skämtat om att vi borde göra en klätterfilm i och med att vi själva kollar på sjukt många. Mina estetiska kunskaper är, om man säger det snällt, begränsade, mitt ursprung och mina kreativa föräldrar till trots... Det är inte för intet jag ibland funderar på om jag är adopterad. Så ta eventuella effekter, konstiga sekvenser och övergångar med en nypa salt, jag gjorde så gott jag kunde. Filmen som kommer senare kommer vara betydligt renare och fokusera mer på klättringen, vi har många fina klipp att visa er alla!

Hoppas det kommer smaka!
/The Climbtastic Three




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar